Helpdesk bij storingen

Netwerken, servers, computers en applicaties zijn gevoelig voor intensief, dagelijks gebruik. De kwaliteit en stabiliteit van uw automatisering hebben grote invloed op uw bedrijfsvoering.  Calamiteiten en/of uitval van internet en e-mail hebben vervelende consequenties: onnodige kosten en soms ontevreden klanten. Vanzelfsprekend kunt u zich dat niet permitteren.

24/7 problemen verhelpen

Bij storingen en calamiteiten kunt vertrouwen op de helpdesk van Contrive. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week een beroep op ons doen. Ook buiten kantooruren verhelpen we uw computerproblemen dus met liefde en plezier.  Op afstand loggen we in en nemen het beheer van uw computer over. Lukt het niet om uw problemen online te verhelpen? Geen nood: we komen naar u toe om de storing op locatie op te lossen.

De meerwaarde van monitoring

Achteroverleunen is voor Contrive geen optie. Bij voorkeur kiezen we voor een proactieve insteek. Met het oog op uw bedrijfscontinuïteit is het belangrijk om eventuele problemen voor te zijn en uw systeem nauwlettend in de gaten te houden. Met behulp van monitoring scannen we uw systemen en software op afstand. Zo houden we elke seconde van de dag een digitale vinger aan de pols. Het voordeel van monitoring is dat we razendsnel kunnen inspelen op een dreigende storing of calamiteit. Vaak ruim voordat u er zelf iets van merkt.